Login Forumoverview My Profile priv Messages Memberlist Search Sprache/ language:

Overview:
>> Forumindex >> UnrealED 4 / UT3 allgemein >> Erstellen von Nebeln etc.

Show single post:
 
   #96
created: 7.4.2009 9:04
 Alyxx
 Paladin

 

Registered at: 27.3.2009
Posts: 43
Loginstate: Offline Userstate: Active
-
MSN messenger

HI @ all

Wie erstellt man einen Nebel? (sry für meine dummen Fragen verlegen )

Ich hätte mir das so vorgestellt das ich nen Brush mir erstelle und ihm dann eine Nebel Textur aus dem UN_Volumetric zb. gebe neutral

Aber was sind dann diese Nebel, die in der Weite alles Verschwemmen lassen? In den anderen Karten sehe ich öfters so einen Adlerkopf oder sowas grinsen
Edit
priv message
Quote
Answer

Overview:
>> Forumindex >> UnrealED 4 / UT3 allgemein >> Erstellen von Nebeln etc.

Meaning of the symbols:
= new
Post
= old
Post
 
 
= global
= sticky
= locked
 

Useractivity
The newest registered user is KrebsKandidat.
At the moment, there are 168 guests and 0 registered User online:


CMS & Forum coded by Alexander 'EisWiesel' Rothenberg
:: Seitenaufbau: 0.052 Sekunden :: SQL Selects: 48, InUpDel: 1 ::



Portions of the materials used are ®, (tm),(mr), and/or (mc) Epic Games, Inc., and/or copyrighted works of Epic Games, Inc., in the United States of America and elsewhere. All rights reserved, Epic Games, Inc. This material is not official and is not endorsed by Epic Games, Inc.
Diese Webseite verwendet Cookies / This website uses cookies